Cainele Sherlock angajat de KLM. Reteta de minciunele delicioase

KLM Lost & Found service. 

Chiar daca compania aeriana KLM ne-a pacalit ca a angajat un caine beagle pentru a recupera lucrurile pierdute de pasageri in timpul zborurilor sale, spotul ramane unul memorabil, reusind sa devina viral in doar cateva ore.

Cascadoria de marketing a reusit sa treaca de vigilenta celor mai mari canale media ale lumii si ne-a servit o poveste dulceaga despre un caine din rasa beagle aflat in slujba celor de la KLM Lost & Found pentru a returna obiectele uitate in avioane.

klm sherlock beagle-001

Imaginatia prea bogata a spoturilor precum acesta sau cel cu Brancusi care vorbeste vrute si nevrute pentru CEC bank arata ca putem consuma pe repede inainte orice si oricum. Foamea si setea omului din fata laptopului pentru instant gratification este de nestavilit. Dati poporului minciunele frumos ambalate, cozi de pisici, catei si alte pufosenii.

Cascadoria de PR a fost dezvaluita de chiar agentia de publicitate DDB & Tribal Worldwide. Aceasta a recunoscut ca spotul video a fost o minciuna. Una cruda …dar ne-a trecut. Ce nu face agentia pentru client. Zic sa impletim niste aluat de gogosi si sa trecem la dat
minciunelele cu pudra de zahar.

klm sherlock beagle klm sherlock beagle-  klm sherlock