Companiile aeriene europene low-cost targeteaza familiile cu copii

childairport  snacks

In piata europeana a transportului aerian low-cost, lupta pentru dominatie nu se duce doar la nivel de preturi ci, mai nou, prin noi avantaje competitive precum facilitati pentru familiile cu copii. Companiile low-cost Ryanair si easyJet spera sa castige inimile si portofelele familiilor cu reduceri, alocatii suplimentare de bagaje si facilitati care ii vizeaza pe cei care calatoresc cu cei mici. Este cunoscut faptul ca acesti transportatori aerieni sunt in topul celor mai urate companii aeriene ale lumii.

Ryanairlowcost

Catalogate drept nepotrivite pentru calatoriile in familie, companiile aeriene low-cost incearca sa schimbe aceasta imagine. In acest sens Ryanair a lansat programul Family Extra care include o reducere de 50% pentru locurile special alocate, check-in-ul bagajelor, prioritate la imbarcare si asigurare de calatorie pentru copii.

Compania aeriana irlandeza ofera, de asemenea, incalzirea sticlelor bebelusilor si loc pentru schimbarea scutecelor, un factor ce s-a dovedit a fi important la vanzarea biletelor de avion catre familiile care calatoresc cu copii. Parintii au, de asemenea, dreptul de a aduce o geanta de pana la 5 kg ca bagaj de mana si doua articole pentru sugari (carucior, scaun auto) fara a plati vreo taxa.

withkids

Ryanair are, de asemenea, intentia de a recompensa familiile fidele, oferind o reducere de 20% dint costul total al celui de-al treilea zbor al unei familii cu copii.

La randul sau, transportatorul britanic easyJet are un program denumit Family Promise ce include imbarcare prioritara pentru copiii sub varsta de cinci ani, doua piese de echipament pentru copiii sub doi ani, si o alocatie suplimentara a unui bagaj de mana.

Mese rabatabile pentru schimbarea scutecelor permit efectuarea acestor operatiuni fara prea multa bataie de cap. De asemenea, pentru a pastra copiii ocupati in timpul zborului sunt disponibile snacks-uri si carti de colorat.

snacks