Costa Rica versus workaholici. Campania Costa Rica Save the Americans


costa-rica-campanie-depromovare2015-

Este un fapt cunoscut ca in America de Nord cei care multi dintre cei care lucreaza nu isi folosesc zilele de concediu legale si sunt siliti sa se cufunde in munca ani la rand. Vacanta ramane un vis pentru multi dintre acesti workaholici. Situatia cea mai agravanta este in SUA.

Boardul de promovare turistica din Costa Rica reactioneaza la aceste date statistice si le transforma intr-o oportunitate de marketing sustinuta de cateva animale emblema din Costa Rica. Animalele canta o versiune adaptata a celebrului “The Lion Sleeps Tonight“.

In campania “Save the Americans” un lenes, cativa pui de broasca testoasa si papagalii de talie mare canta despre obiceiul americanilor de a se surmena sistematic.

costa-rica-campanie-depromovare2015 - cascada

costa-rica-campanie-depromovare2015

costa-rica-campanie-depromovare2015-001

costa-rica-campanie-depromovare2015-002

costa-rica-campanie-depromovare2015-003