Daca nu postezi poze cu hotelul sau pensiunea, turistii te ocolesc. Studiu.

Studiu: Turistii ocolesc hotelurile fara fotografii. Cum sa ai o prezentare perfecta a hotelului sau a pensiunii tale pe internet.

La Bastide de Gordes Provence France - the Duchesse Suite Bathroom

Pentru a atrage turistii in mediul on-line, hotelierii ar trebui sa inceapa prin a furniza cat mai multe fotografii ale locului de cazare, potrivit unui nou studiu realizat de TripAdvisor (de parca era nevoie de un “studiu” care sa certifice acest fapt).

Printre factorii care atrag cei mai multi potentiali oaspeti, fotografiile variate ale hotelului si a imprejurimilor sunt in fruntea listei. Cu cat sunt disponibile mai multe imagini din camere, bai, lobby, spatii comune, cu atat este mai mare probabilitatea ca turistii sa ramana pe pagina pentru a afla mai multe detalii despre proprietatea respectiva. De fapt, portalul de rezervari subliniaza faptul ca hotelurile si pensiunile cu fotografii vor primi cu 138% multa atentie din partea utilizatorilor online.

Mai incurajator este ca numarul de cereri de rezervare facute prin intermediul paginilor ilustrate a fost cu 225% mai mare decat pe paginile fara fotografii sau cu fotografii putine sau necalitative.

Pousada do Porto - Freixo Palace Hotel & National Monument - restaurant Pousada do Porto - Freixo Palace Hotel & National Monument - chefs team ME Ibiza Spain - hotel - Passion Suite Room

De asemenea, utilizatorii au tendinta de a fi atrasi de numarul mare de review-uri oferite de alti turisti, acest factor situandu-se pe locul al doilea in angajamentul in mediul digital. Numarul mai mare de comentarii tinde sa se descifreze prin faptul ca utilizatorii raman pe pagina mai mult timp. Desigur, este cu atat mai bine daca comentariile sunt pozitive si au fost publicate in ultimele 12 luni.

Mai mult decat atat, calatorii par a aprecia faptul cand managementul hotelului raspunde la comentarii, indiferent daca sunt negative sau pozitive. Numarul de raspunsuri oferite in ultimele 12 luni de catre hotelieri este listat ca un factor important in implicarea utilizatorilor Tripadvisor.

Site-ul raporteaza faptul ca proprietatile care au raspuns la unul sau mai multe comentarii vor avea cu 17% mai multi vizitatori decat in situatia in care conducerea hotelului ramane “pe silent”. Un avantaj in plus este faptul ca raspunsul la comentarii pare sa aiba un impact pozitiv asupra ratingurilor generale. TripAdvisor subliniaza faptul ca paginile de proprietati cu o rata de raspuns spre 0%, au un rating mediu de 3,81/5, in timp ce cele cu o rata de raspuns de 65% sau peste au un rating mediu de 4,15.

Pentru acest studiu, TripAdvisor a analizat datele oferite de hoteluri si pensiuni din 25 de orase ale lumii  cu cele mai multe comentarii online (inclusiv Londra, Roma, Paris) in perioada 7 iulie – 7 august 2014.

better version

 

hoteluri foto La Bastide de Gordes Provence France lobby